Oferujemy Państwu outsourcing w zakresie obsługi informatycznej Państwa firmy tego typu rozwiązanie zapewnia naszym klientom dostęp do zaawansowanych technologii oraz wykwalifikowanych specjalistów nie inwestując własnych środków w sprzęt personel i kosztowne szkolenia.
Do najważniejszych korzyści jakie zapewnia outsourcing informatyczny należą:
- redukcja kosztów wynikającą z braku konieczności inwestowania we własny zespół informatyczny (redukcja kosztów może dochodzić do ponad 30%)
- łatwy i szybki dostęp do wysokiej klasy specjalistów oraz najnowszych technologii informatycznych
- wzrost wydajności i efektywności firmy. Efektywne wykorzystanie zasobów oraz czasu pracy zwiększa koncentrację na kluczową działalność firmy
- świeże spojrzenie na stosowane rozwiązania
- nieprzerwana i fachowa obsługa systemów informatycznych
Zarówno formę jak i obszar świadczonych przez nas usług w ramach outsourcingu IT, dostosowujemy indywidualnie po szczegółowej analizie potrzeb i wymogów Klienta.
Główny zakres usług w ramach outsourcingu IT to:
- stałe wsparcie informatyczne – helpdesk IT
- administracja infrastrukturą informatyczną
- doradztwo w doborze i instalacja oprogramowania oraz sprzętu komputerowego projektowanie i wdrożenie nowych rozwiązań informatycznych
- archiwizacja danych
- dokonywanie przeglądów i konserwacji
- pomoc, wspomaganie pracowników i stałe doradztwo techniczne
- prowadzenie szkoleń i konsultacji
- sporządzanie dokumentacji technicznej
- utrzymanie ciągłości pracy
Outsourcing IT może obejmować zarówno pełną obsługę techniczną naszego Klienta, jak również tylko wybrany zakres oferowanych usług. Firmy często korzystają z outsourcingu częściowego, przekazując firmie zewnętrznej niewygodne i nieopłacalne w utrzymaniu obszary.