Obsługa IT

Oferujemy Państwu outsourcing w zakresie obsługi informatycznej Państwa firmy tego typu rozwiązanie zapewnia naszym klientom dostęp do zaawansowanych technologii oraz wykwalifikowanych specjalistów nie inwestując własnych środków w sprzęt personel i kosztowne szkolenia.

 

Do najważniejszych korzyści jakie zapewnia outsourcing informatyczny należą:obsługa2

  • redukcja kosztów wynikającą z braku konieczności inwestowania we własny zespół informatyczny (redukcja kosztów może dochodzić do ponad 30%)
  • łatwy i szybki dostęp do wysokiej klasy specjalistów oraz najnowszych technologii informatycznych
  • wzrost wydajności i efektywności firmy. Efektywne wykorzystanie zasobów oraz czasu pracy zwiększa koncentrację na kluczową działalność firmy
  • świeże spojrzenie na stosowane rozwiązania
  • nieprzerwana i fachowa obsługa systemów informatycznych

 

Zarówno formę jak i obszar świadczonych przez nas usług w ramach outsourcingu IT, dostosowujemy indywidualnie po szczegółowej analizie potrzeb i wymogów Klienta.

 

outsorsingGłówny zakres usług w ramach outsourcingu IT to:

  • stałe wsparcie informatyczne – helpdesk IT
  • administracja infrastrukturą informatyczną
  • doradztwo w doborze i instalacja oprogramowania oraz sprzętu komputerowego projektowanie i wdrożenie nowych rozwiązań informatycznych
  • archiwizacja danych
  • dokonywanie przeglądów i konserwacji
  • pomoc, wspomaganie pracowników i stałe doradztwo techniczne
  • prowadzenie szkoleń i konsultacji
  • sporządzanie dokumentacji technicznej
  • utrzymanie ciągłości pracy

 

Outsourcing IT może obejmować zarówno pełną obsługę techniczną naszego Klienta, jak również tylko wybrany zakres oferowanych usług. Firmy często korzystają z outsourcingu częściowego, przekazując firmie zewnętrznej niewygodne i nieopłacalne w utrzymaniu obszary.